Siema;] 29. maja 2010 17:20:00

Elo Nazywam Sie Karolina  Mieszkam Niedaleko Rzeszowa , Moj Krotki Opis : Za zwyczaj jestem wariatka ale zdazaja sie gorsze dni ze zachowuje sie jam bym miala ADHD no ale to tylko czasem hehe , mam 15 lat i zalozylam ten blog z nudow poprostu lubie pisac o muzyce i jej sluchac zecz jasne :D lubie dolgie spacery w swietle ksiezyca nie no zartuje oczywiscie hehe , ;] lubie zluchas techno , rocku i rapu ale to juz mniej i co mi w ucho wpadnie :P mojim hobby jest taniec i siatkowka chociasz lubie tez inne sporty . I TO CHYBA TYLE NA MOJ TEMAT . Zapraszam do czytania  Mojego Blogu ;** ;]




Komentarze (0)



LINKI



twister | evk | kronika-szkolna | kocica16 | szczesciarz | Mailing